For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Follow me if you want,Exchange link on cbox.Have a nice day,stalker.

Yoohoo

navigate

about & cbox bias linkies Follow Entry twitter facebook home

You are the brightest shine i've been waiting for.

My Addiction
Saturday 14 September 2013 01:50 | Written by Tirah | 0 comments


hello.uhm? hai.

okei, aku nak cakap pasal bokura ga ita. anime romantik yang memang paling menyeronokkan ( bagi aku la -u- ) tapi menyedihkan. Cerita dia memang romantis dan menyentuh perasaan,seriously.Waktu first time aku tengok cerita ni aku macam. Uhm, mesti best sebab ramai selalu cakap cerita ni best, bagi aku mesti cerita ni romantik komedi kan? Then aku tengok episod 1, psh. memang kelakar sikit pun, Seronok je aku tengok, sampai je episod 4 entah kenapa aku rasa nak menangis tengok episod tu.Tapi,sebab waktu tu aku taktau yang cerita ni cerita sedih,aku sambung tengok jelah.Then,episod 6 aku menangis, sampailah ke akhir episod, baru aku tau cerita ni sedih. lol . Sejak tu aku kata pada diri sendiri tak nak tengok cerita ni dah. Menyedihkan sungguh. Akhir episod dia, diorang tak bersama ; u ; . sedih gilaaa, tapi drama live action punya bersatulah. Haha, aku tengok banyak version cerita ni walaupun menyedihkan. Okay lepas aku tengok cerita ni dah lebih kurang 2 tahun dulu kot? Itu last time aku tengok,2 tahun lepas.

Uhm, minggu lepas, aku buka facebook scroll newsfeed nampak post pasal aniime ni. It said " we should not waste our tears for this anime, but otakus won't stop watching it" dekat gambar bokura ga ita. Then, i was like : SOOO TRUEE! O U O. aku rasa ada semangat nak re-watch episod ni then dapatlah penangannya, menangis meraung balik. Cerita ni walaupun double time tengok tetap menyedihkan lah. Anime ni realistik. Lain dari yang lain tau.


Kimi Ni Todoke

hell yeah! First impression aku dekat cerita ni ialah " Watak perempuan di menakutkanlah" so aku tak tengok sampailah ada satu masa ni aku bosan yang teramat dan anime ni muncul dekat youtube waktu aku scroll, no option. Aku tengok jelah, bila tengok rupanya perempuan ni memang jenis yang macam hantu tapi baik hati. Eh, bila aku tengok cerita ni jadi addict pulak. hoho. Don't judge a book by its cover okei. lol.Perempuan tu sebenarnya comel je. Perangai dia pun kiut miut jelly pulak aku. And bila tengok teringat pula aku punya gambar kelas, dalam gambar kelas ( freestyle ) aku, gambar aku sorang je menakutkan.  Dahlah aku sorang je jauh dari yang lain,duduk bahagian gelap pula tu. Haha. Disebabkan youtube block cerita ni dekat youtube, aku cuma boleh tengok live action drama dia je .Well, aku jenis tengok anime tengah malam guna phone.So yeah. Bila dapat buka laptop je terus terpa manga dengan anime version dia. Kawaii deshou. Btw, Chizu dengan Ryu tu comel apa? Ryu tu ideal type aku. lol . sebab perangai dia yang selamba badak takde perasaan tu comel gila. Aku waktu tengok dia confess kat Chizu macam "Kyaaa!!" menjerit tanpa sedar. Haha, mak aku tengok aku macam orang gila waktu tu.Walaupun simple tapi sebab Ryu yang cakap aku jeritlah. Tapi maaf Ryu, anda tidak boleh kalahkan Sasuke dan Usui dalam hatiku ini. lolwhut ._.


Lovely Complex

First impression aku tengok cerita ni," Urgh tak bestlah! Lelaki dia pendek,Perempuan dia zirafah!" lol. Jahatnya mulut aku waktu tu.Hehe. But i was wrong okei. Sebab cerita tu memang hella best! Aku jadi addict kat cerita ni.Aku rasa dah berapa kali aku re-watch cerita ni. Memang lah lelaki tu pendek, but he was manly okeiii! omg, aku suka tengok waktu dia jealous pasal Risa sukakan Cikgu Maity tu. Comel je. Dia memang manly sangat lagi pulak waktu dia jealous tu. Manly + Comel = Saya pengsan. lol . Risa ni pun! haayyy, comel betul . Aku tengok cerita ni kat youtube berualang kali and, komik dia pun tengokk banyak ali since komik version banyak part Atsushi jealous kan? mestilah kena tengok. Yatta!

Haha. Kalau aku cakap pasal anime sampai bila pun tak habis , aku rasa macam nak sambung je cakap pasal banyak anime lagi -u- but aku nak sambung tengok kimi ni todoke ( terserlah ke-otaku-an aku , haha ) . Sayonara \o/




NEWER POST

Post a Comment



Full tempate by wanaseoby | cursor by The Lukee