For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Follow me if you want,Exchange link on cbox.Have a nice day,stalker.

Yoohoo

navigate

about & cbox bias linkies Follow Entry twitter facebook home

You are the brightest shine i've been waiting for.

Kawan
Monday 18 November 2013 06:05 | Written by Tirah | 0 comments


Nami! Sekarang tengah gila one piece.Diorang semua gila-gila


Assalamualaikum, penduduk bumi. Harini aku nak cakap pasal bestfriend aku.Yang perempuan sahaja. Ikut macam blog Nas , Aku nak letak peratus juga. haha.


Rin - Aku kawan dengan Rin dah 7 tahun , 2014 ni , 8 tahun. Lama kan?  Takda rahsia di antara kitorang, tapi, kadang-kadang Aku ada juga rahsia sendiri . heuheuheu ( 93% )

Nasreen - Patutnya aku panggil dia Nurul tapi, aku suka nama Nas tu,jadi aku panggil dia Nas. Dia penpal terbaik di alam semesta, baik hati pula tu. Oh,jangan rampas Kaito Kid dari dia.haha ( 85% )

Jiha - Manusia paling tak berputus asa aku kenal. Walaupun aku cold-hearted waktu mula-mula kenal dia, dia tetap "kacau" aku. Terharu dengan sikap dia. Dia gila-gila . ROCK! sekarang kitorang ialah makhluk asing yang gila . haha ( 95% )

Wawa - Dia ni akak Jiha. Aku panggil dia wawa je walaupun dia lagi tua dari aku. haha. Orangnya happy go lucky. Comel kecil molek je dia. Btw, wawa, Goodluck SPM ! ( 55% )

Syu - Dia ni lemah lembut orangnya. Kitorang dah tak jumpa,tapi still contact kat facebook. ( 74% )

Kak Yana - Dia ni akak Harris . Dia cakap sikit punya ayu tau,macam perempuan sejati. Antara aku dengan adik dia ( Ris ) dia lebih menangkan aku. Thank you,akak ( 80% )

Tanpa diorang,sunyilah hidup aku. Hahaha. Kawan lelaki ada,cuma malas nak cakap -,- heuhehuheu,sebab kalau dengan kawan lelaki aku tak boleh meroyan macam mana aku buat dekat kawan perempuan . haha

Aku jenis orang yang cakap aku//kau. Tak biasa cakap saya//awak. Jadi,bila cakap saya//awak ni aku awkward sikit,so aku akan guna panggilan nama je,contohnya. Rin buat apa? Tira tengah masak. ( awkwardnya dengar -,- ) Aku kuat meroyan. Bila rindu kat seseorang adalah mangsanya yang aku akan spam habis-habisan.hahaha. teruk kan? Selalu yang jadi mangsa spam aku ialah Harris. Tapi, baru-baru ni,aku spam Nas pula. hahahaha. " Nas ,tolong bersabar dengan aku XD ". 

Ok, tu jelah papai.

Sincerely,
Athirah.


NEWER POST
OLDER POST

Post a Comment



Full tempate by wanaseoby | cursor by The Lukee