For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Follow me if you want,Exchange link on cbox.Have a nice day,stalker.

Yoohoo

navigate

about & cbox bias linkies Follow Entry twitter facebook home

You are the brightest shine i've been waiting for.

366 Nichi
Tuesday 19 November 2013 06:49 | Written by Tirah | 0 comments


Asalammualaikum. Bonjour.

Dear Diary, 

Tadi aku baca manga bahasa melayu pasal 366 Nichi oleh Nakamura Sayumi. Bila baca manga tu terus terasa macam nak update blog macam watak utama dalam cerita tu. Hehe . Boleh je pun,lagipun blog ialah tempat nak luahkan perasaan memandangkan Facebook ( public sangat ) , Twitter ( tweet limit ) , Blog je tinggal. Lagi pun , bukan ada orang kenal aku pun kat blog. Hoho



13 January 2013 , Aku marathon macam biasa, lepastu tiba-tiba dia lari kat sebelah aku. 

21 February 2013 , Dia ambil berat pasal aku.Aku tak sihat waktu tu, dia tanya tentang aku.

19 March 2013, Dia selalu takda dalam kelas,tapi harini dia ada . hehe~ gembiranya 

29 June 2013 , Aku bergaduh dengan kawan aku, dia datang pujuk-pujuk aku. Hehehe

4 July 2013 , Dia sengaja hentak meja kat kaki aku sambil gelak-gelak. Dia kata nak tengok aku marah,sebab aku tak pernah marah dia. haha.


Malasnya nak tulis lagi. baca manga lagi baik ,. haha. 

Oh, kalau orang tak cari gaduh dengan awak,awak jangan cari gaduh dengan saya,ye? 

. Nak je cakap macam tu tadi, aku tak suka kalau orang cari gaduh dengan aku kalau aku tak kacau diorang.

Sincerely,
Athirah Halim Ü 




NEWER POST
OLDER POST

Post a Comment



Full tempate by wanaseoby | cursor by The Lukee