For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Follow me if you want,Exchange link on cbox.Have a nice day,stalker.

Yoohoo

navigate

about & cbox bias linkies Follow Entry twitter facebook home

You are the brightest shine i've been waiting for.

7 Pagi.
Friday 22 November 2013 08:12 | Written by Tirah | 0 comments



Dear Diary,

Assalamualaikum.Pada pengetahuan ibu bapa aku,aku tidur pukul 11 malam. Tapi,sebenarnya,waktu cuti ni,waktu biasa aku masuk tidur ialah 3-4 pagi, tulah waktu aku masuk tidur ( paling awal ) kalau paling lewat masuk tidur ialah tak tidur langsung.

Jadi,aku agak frust sikit bila mak aku cakap 

Cuba kakak telefon geng akak,ajak jogging pukul 7 pagi setiap hari, mesti cergas.

Aku tergelak waktu dengar tu, yelah kitorang ni semua geng burung hantu malaysia. tidur pukul 4 (atau tak tidur langsung ) then bangun pukul 7 jogging? Lepas sembahyang subuh selalunya pun kitorang tidur balik.

Aku rasa kitorang bukan jogging, tapi tertidur tengah jalan sebab lesu sangat . hahaha.

Lepas tu,aku report cerita ni kat geng aku,diorang semua tergelak. sebab NOWAY lah nak jogging pukul 7 pagi. Silap-silap jalan raya yang keras tu jadi kitorang punya tilam.

Macam-macam mak aku suggest sebenarnya dalam 7 pagi tu,bagi aku cergas ,contohnya :


  • Jogging
  • Berbasikal
  • Buat push-up ( 50 kali ) 
  • Pergi padang exercise untuk exercise.

Semua benda yang dicadangkan macam sama je pun ._.
Yang pasti,aku tak akan buat.

Cuti sekolah ni,baik aku rehat sepuas-puasnya . Sebab tahun depan ,otak aku akan kena dera. 

Sincerely,
Athirah Atul.






NEWER POST
OLDER POST

Post a Comment



Full tempate by wanaseoby | cursor by The Lukee