For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Follow me if you want,Exchange link on cbox.Have a nice day,stalker.

Yoohoo

navigate

about & cbox bias linkies Follow Entry twitter facebook home

You are the brightest shine i've been waiting for.

Facebook kejam
Sunday 24 November 2013 05:04 | Written by Tirah | 0 comments



FACEBOOK KEJAM! HUHU :'(

Dear Diary,

Aku taktau kenapa dengan main facebook aku ni, buka notification tak boleh, buka pm tak boleh, nak pm orang pun tak boleh !

Yang peliknya,facebook aku yang lain, boleh pulak buat tu semua.

Janganlah Mark buat gila,delete akaun aku yang tu, dah lah tu je akaun yang aku guna. huhu . Facebook , kembalikanlah "soul" Athirah Halim. Pulihkan dia dengan segera sebab tuannya dah risau tahap lapan belas ni. huhu

Meraung aku kalau facebook terus menerus jadi macam tu!

Cepat kembalikan "soul" facebookku sebelum aku menjadi Yuno dan kejar kau. Lol. aku dah gila tanpa facebook.

Tak pasal-pasal aku jadi macam dalam gambar atas tu. Haha . Jangan main-main dengan Yuno >D

Is sad,
Athirah Atul 


NEWER POST
OLDER POST

Post a Comment



Full tempate by wanaseoby | cursor by The Lukee