For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Follow me if you want,Exchange link on cbox.Have a nice day,stalker.

Yoohoo

navigate

about & cbox bias linkies Follow Entry twitter facebook home

You are the brightest shine i've been waiting for.

Air Terjun
Sunday 24 November 2013 23:17 | Written by Tirah | 0 comments


Dear Diary,

Semalam , dalam pukul 4:45 petang ,ayah aku suruh kitorang bersiap tanpa sebab. Lepastu,aku tanyalah nak pergi mana. Tapi,susah sangat dia nak bagitahu pergi mana.

Ayah : Siap cepat! Kita nak keluar ni.
Aku : Pergi mana?
Ayah : Dah , tak payah banyak tanya sangatlah. Pergi siap aje.
Aku : Yelah,nak pergi mana? Kena pakai baju apa?
Ayah : pakai jelah baju apa-apa, bawak tuala sekali
Aku : Baju banyak  jenislah ayah, formal,sukan, majlis,...
Ayah : ayah kata bawak tuala,mesti kamu tahu pergi mana kan?
Aku : Mandi? Tapi dah nak pukul 5 petang dah,mana sempat~
Ayah : dahtu cepatlah~

Aku dengan keluarga bersiap macam ribut,kelam labut gila.dengan sembahyang asar bergilir-gilir sebab takut lambat.Aku dahlah tengah pening waktu tu.

Dah sampai kat tempat air terjun tu,lalu terus je..

Aku : ayah, tempat air terjun belakang tulah
Ayah : malaslah pergi sana,jauh.
Aku : lah.. kata nak jalan-jalan
Ayah : dah lewat ni.

Kat depan tu pulak, ada banyak signboard cakap " AWAS" jangan ke depan,kalau ada apa-apa berlaku ,pihak kerajaan tidak masuk campur.

Dahlah,signboard tu tengah-tengah jalan,warna merah pulak tu.

Kitorang jalan straight je ke depan, walaupun banyak signboard camtu kat tengah jalan.

Fikiran aku dah menerawang teringat cerita hantu.

Yelah,cerita hantu kan banyak "awas" tapi diorang langgar je isyarat. Lmao,keadaan kitorang sebijik macam tu, Dahlah,batu-batu tepi bukit tu macam nak runtuh aje. Bergegar kalau kereta jalan. Serius seram !

Sincerely,
Athirah Atul



NEWER POST
OLDER POST

Post a Comment



Full tempate by wanaseoby | cursor by The Lukee